یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

مثلاً من تلویزیونم !!!

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ

الان شما یه آدم کسل و خسته هستید که قراره کمی جلوی من (تلویزیون) استراحت کنید. من هم قراره برای شما کمی سرگرمی ایجاد کنم تا شما از زندگی خسته نشین...!!!

لطفاً اون کنترل رو بردارید و منو روشن کنید. لازم نیست خودتون رو و سلایق، علایق، وضع مالی، مقدار پول تو حسابتون و توان مالیتون، سبک زندگیتون و ... رو برام تعریف کنید، اینجا قراره فقط من برای شما حرف بزنم، آفرین، حالا بشین و فقط تماشا کن ببین چه می کنم. تلاش هم نکن بزنی یه شبکه دیگه!!! آخه من یک روح هستم در چند شبکه (بخونید چند بدن) ...

فعلاً برای گرم شدن این چند تا پیام بازرگانی رو ببین...

چند نفر (مثلا یه خانواده) دور هم نشستند و الاف یه آدم "بـــ...ــوق" هستند که مثلا کباب براشون بپزه، و از همه دغدغه های دنیا، از توافق ژنو تا حمله به سوریه، و بالا و پایین شدن همه چیز در دنیا و ...، فقط این کبابه محور زندگی شده و ...

کباب پز "فلان"؛ این کباب پز تو خونه شما کاملاً لازمه، چون اونقدر دست و پا چلفتی هستین که نمی تونید چند تا سیخ گوشت شتر! رو، روی چند تکه زغال بگردونید، و حتماً لازمه برای خرید این کباب پز، خدا تومن !!! پول ناقابل رو که معلوم نیست از کجا می خوای بیاری، بسلفی!؛ البته ما خدمات بسیار خوبی ارائه می دیم و نیاز نیست پول رو برامون پست کنید، ما خودمون میاییم و دم در خونتون از حلقومتون می کشیم بیرون !!!

کیف کردی؟! این تبلیغ اول ... نوش جونت، حالا برو با همسر محترمه لنگ کفش تو سر کله هم بزنید که: خواهرم از اینا گرفته و کباب های خوبی می خورن؛ و شما : آخه اگه پول برای گوشت داشتم که می دونستم چطور بخورم ! دیگه نباید ثلث حقوق ماهیانه رو بدم این "بی صاحاب" رو بخرم !؟ و ...

حالا تبلیغ دوم:

حتماً بعد از نوش جان کردن کباب های بره!!! که روی این کباب پز "فلان" پخته شده بود، چاق و چله شدین، و هر وقت می خواهید دکمه پیراهنتون رو ببندید، دکمه ها یکی یکی به دیوار روبرو با سرعت پرتاب میشن ! (یعنی دکمه‌پرانی می کنید)؟

...

یه آدم چاق که داره با هزار زحمت دراز و نشست میره و کمرش داغونه! در حال لباس پوشیدن هم انگار، لباس های بچگی رو برداشته و داره به جای لباس "دو ایکس لارج"، لباس "اِسمال" می پوشه!؟

خوب ... با دوستش که برخورد میکنه، انگار از دیروز تا حالا 125 کیلو وزن کم کرده!

ععععهههه !!!! شکمت کوووو، چقدر عوض شدی ؟! و .... و ....

حالا شکم لاغر کن "فلان" رو معرفی می کنم، شما بدون اینکه هیچ زحمتی بکشید و حتی کمی فشار روی شکم مبارک بیاورید، تقریبا روزی...، به حساب ما، نزدیک به 25 کیلو وزن کم می کنید، فقط زود اون تلفن رو بردار به ما زنگ بزن، یه وام درست و حسابی هم بگیر، که بتونی پولش رو دم در پرداخت کنی!؟ قیمتش هم اون زیر برات نوشتیم که دم در خونتون مشکل قلبی برات پیش نیاد...

در ضمن یه راه دیگه هم داریم که تو تبلیغ بعدی بهت نشون می دیم:

کفش "فلان"... این کفشو بپوشی اصلاً خود به خود لاغر میشی، راه برو، راه برو تا از مرز خارج بشی، اگه لاغر نشی حداقل اینه که کلاس داره و مردم یه جور دیگه نگاهت می کنند... (در ضمن یه کار مفید دیگه هم می تونید باهاش انجام بدین، مثلاً برای کارهای اداری و گرفتن امضا و ... و ... از اون استفاده کنید، اینجوری عمرتون هم بیشتر میشه)

در ضمن اگه خیلی "سرتق" هستی و اینا رو نخری پیام بعدی رو برات پخش می کنم، اونوقت اگه جرأت کردی، جلو همسر محترمه واستا ...!

ماهیتابه "فلان" که اصلا از همون اول قیمت غیر واقعیش رو به اضافه، چند ده هزار تومن ناقابل برای "چراش(؟)" زیر صفحه مبارکم دارم نشون میدم، که یعنی اینو بخری حتماً تخم مرغ هاتون به جای سوختن، نیمرو میشه!!! و اصلاً بودنش تو خونه جواب دندان شکنی به خواهر خانم محترم هم هست !!!

راستی می بینم که بچه هات هم راحت دارن بازی می کنند و بهت کاری ندارن، یه لحظه صبر کن، دارم واست...!!!

پفک " فلان نمکی" از هر نوع که تصورش رو بکنی، تازه ببین زیر دندون چه صدای باحالی داره، حالا برو جواب بچه هات رو بده!؟

بازم می خوای فیلم ببینی ؟!؟!

....

کجا می ری؟! چرا فرار کردی ؟!

فیلم داره شروع میشه !!!!!!

تلویزیون خاموش...

نظرات  (۹)

۱۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۵ سید حمیدرضا نورانی
سلام.جالب بود.ممنون
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۲ معبر سایبری صدیق
سلام داداش
دمت گرم.خیلی با مطلبت حال کردم.با اجازت این مطلب و گذاشتم تو سایتم
در ضمن اگر دوست داشتی خبر بده برای تبادل لینک و لوگو...
پاسخ:
سلام. ممنون از لطف شما
سلام
خیلی جالب بود خدارو شکر خیلی وقتم صرف تلویزیون نمی شه ولی مثلا بعد یه مدت سریال می خوایم بینیم باید نیم ساعت پیام بازرگانی تحمل کنیم که همش شامل موارد بالامیشه
موید باشی
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۴ معبر سایبری صدیق
سلام
ممنون داداش
شماهم با افتخار لینک شدید.
فقط یه سوال:شما لوگو ندارید؟
پاسخ:
لام. نه متاسفانه. فرصت درست کردن نداشتم...
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۰ محتـ ـسبـ
سلام
به قول یکی از وبلاگها ، تمام سلول های بدنم فریاد میزنه تن تاک ، تن تاک ، تن تاک :)
پاسخ:
سلام...
جالب بود ...
ممنون
سلام

گل گفتید..

اکثر برنامه های تلویزیون از پیام های بازرگانی گرفته تا آموزش آشپزی و خیاطی و... که جدیدا برنامه کودک هم بهشون اضافه شده.. فقط به آدم یه سری نیاز ها رو تلقین میکنن.
پاسخ:
سلام. ممنون. دقیقا حرفتون درست و قابل قبوله. متاسفانه عواقب این "نیازسازی" بیجا میشه بیشتر انحرافات در جامعه !
۱۶ دی ۹۲ ، ۰۲:۱۱ زائر باران
سلام
بسیار جالب نوشتید.
بااجازه پیوند شد.
پاسخ:
سلام. ممنون. تشکر 
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۹ بسیجی عاشق
سلام....
واقعا جالب نوشته بودید
الان مهر.....و زانوبند....هم اضافه شده یادتون رفته بود اونا رو هم بنویسید...!!!!!
با اجازه لینکتون کردم
یاعلی
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۸ احمدرضا علیخانی
عالی بود
پاسخ:
ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی