یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

25 سال دیگر+ طرح

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

امام خامنه ای:

یک جمله راجع به رژیم صهیونیستی عرض بکنیم؛ بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛

...

...

بنا به فرمایش زیبای مقام معظم رهبری، طرحی را آماده کردم که تقدیم می کنم به ایشان و ملتی که عاشق مبارزه با صهیونیست هاست :

دریافت فایل صوتی

نظرات  (۳)

ایشالله یه خورده سرم خلوت بشه پادکستش رو میدم بیرون
دعا کنید
پاسخ:
ان شاءالله
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ ... یک بسیجی ...
الهی آمین
سلام اخوی
الوعده وفا
پادکست 25 سال دیه رو درست کردم
بشنو و نظر بده
اگه عیبی توش دیدی حتما بهم بگو تا تو بقیه پادکستها جبران کنم
یاعلی
پاسخ:
سلام برادر
ممنون
عالی بود
لینک رو اضافه کردم به مطلبم
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی