یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

نماینده ای که پاسخگو نیست !

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

نمایندهشاید یکی از خاطره های تلخی که از سال ها قبل به یادم مانده است، اعتراض و تجمع تعدادی از مردم - البته دغدغه‌مند - در نماز جمعه میبد برای مسائل پیش آمده بر سر حدود و مرزهای شهرستان همجوار و میبد بود؛ روزی که تجمع کنندگان - که البته از نمازگزاران نبودند - در میانه صفوف نماز - در مکان قبلی اقامه نماز جمعه - صدایشان به اعتراض بلند بود و حتی شدیداً خواستار تعطیلی نماز جمعه بودند که آیت الله اعرافی با قاطعیت به این موضع نابه جا اعتراض کرد.

آن روز، جمعیت مذکور با فریاد و سر و صدا، و حتی با استفاده از الفاظی تند، مرحوم یحیی زاده را مورد خطاب خود قرار می دادند، در حالی که ایشان سر به زیر در همان صف اول نماز نشسته بود.

الغرض اینکه چه حرص هایی این بنده خوب خدا سر این موضوع خورد که بر بسیاری پوشیده ماند و چه رایزنی هایی کرد که خیلی از مردم از آن مطلع نشدند، اما باز هم رابطه خود را با بدنه مردم قطع نکرد و حتی گزارش عملکردهای خود را نیز در تربیون های مختلف و مخصوصا در نماز جمعه به مردم ارائه می داد.

آن مرد به رحمت خدا رفته و شاید حسرتی بر دلها بسیاری از مخالفین خود نیز گذاشته است؛ دیگر از نماینده مجلس پاسخگو در تریبون نماز جمعه خبری نیست، با اینکه حق خوری های بیشتری بر ما روا داشته شده است؛ حق خوری هایی که مانند نمونه آخری در تعیین نماینده برای حوزه های انتخابیه به امضای نماینده مجلس نیز رسیده است.

اما امروزه دیگر هیچ تجمع مطالبه‌گرانه ای بر پا نمی شود و هیچ کس فریادش به پاسخگو کردن نماینده میبد در مجلس، بلند نیست...

کاش اگر آقای دکتر دهقانی مردم را که با دانه دانه رای خود روانه مجلسش کرده اند، اجر نمی گذارد، حداقل رسانه های میبدی را پشیزی به حساب می آورد! و در قبال مسئولتی که بر دوشش گذاشته شده، به رابطان مردمی پاسخگو بود!

این اعتراض حتی در حضور آیت الله اعرافی نیز به آقای دهقانی شد و وی خبرنگاران و اصحاب رسانه میبد را بعد از مدت های مدید، دعوت به جلسه رسانه ای در مرکز استان کرد!!!

این وضعیت اسفبار، نه تنها توهین به رسانه های میبد است، که مدعی العموم نیز هستند، بلکه توهین در حقوق مردم شریف میبد نیز هست، به همین صراحت ...

۹۷/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی