یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

35 سال است، صحبت از تهدید و تحریم و تجاوز و در مجموع همه گزینه های روی میز است...
اما امروز، سالروز جشن پیروزی بزرگترین انقلاب مردمی جهان، تحت لوای اسلام عزیز، در حالی برگزار می‌شد، که گزینه های ما نیز روی "همه وسعت زمین" بودند. روی میز نه، زیرا، این میز کوچولوی فکستنی، انگار فقط به درد همان گزینه های محدود غرب می خورد...
کودکان و نوجوانان ما، در حالی بزرگ می شوند، که ذره ذره با نفرت از آمریکا و اسرائیل؛ و دوستی با ایرانی اسلامی، گوشت و پوست و خون و استخوانشان عجین می شود...
این ها که تعداد کمی از تصاویرشان بازتاب داده می شود، در آینده، بچه هایشان را برای سربازی امام عصر(عج) تربیت می کنند، ان شاءالله

خواهشمندم، ترانه زیبای "گزینه های روی میز" را کلیک کنید، و همراه با دیدن عکس ها، از آن لذت ببرید.



دریافت


نسل هایی که مسیرشان ولایت تا شهادت است، ان شاءالله...



این عشق به آرمان های اسلامی، از پدران به فرزندان به ارث خواهد رسید...






یاد گرفته اند همه چیز را کودکانه ببینند، با اینکه دنیایی از حرف دارند، حرف هایی که بسیاری از مدعیان نمی فهمند...



عشق به پرچمی، که تنها بیرق ایستاده در مقابل شیطان است، با همه سختی هایش...






حالا بازم بشمرند، اینا گزینه های روی میز ماست...

















و دشمن بداند، همیشه هم با مشت از آنها پذیرایی نمی کنیم، گاهی مغزش را اینگونه می ترکانیم !!!




خواهشمندم، برای دیدن عکس های بیشتر، به سایت های "میبد ما" و "میبد خبر"، مراجعه فرمایید

نظرات  (۵)

باسلام و احترام
امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند :آن که از مردم پروا نکند، از خدا نیز پروا نمی کند)بحارالانوار ، ج۷۱ ، ص۳۳۶(
آقای رییس جمهور خواستم بگویم…..
خواندیم و استفاده بردیم و برخی از پست ها را با اجازه تان برای سایر دوستانمان ارسال نمودیم
بروزم و منتظر نظرات مهربانتان با
بنویسید سبد کالا بخوانید حق سکوت
اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
التماس دعا با حاجاتی روا...
سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاشهای جهادگونه‌ی آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکّر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:
۱) در کنار تحصیل علم و دانش، از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌‌السّلام) بهره ببرید.
۲) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه‌ی جنگ نرم، بصیرتی عمّارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار میطلبد؛ با تمام وجود، خود را برای این عرصه آماده کنید.
۳)نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیّتهای خودتان را به‌کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.
۴)تشکیلات میتواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارز‌شهای عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ، و بر صمیمیّت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.
۵)افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاشهای خود بیفزایید و برای رسیدن به قلّه‌های پیشرفت و تعالی از همدیگر سبقت بگیرید.
اقلیت خاموش در خانه ها هستند.تعدادشان هم بیشتر است از کسانی که شرکت کردند در راهپیمایی.حالا هی خودت رو گول بزن حروم لقمه.از پدرت بپرس نون از کجا آورده داده بهت بخوری.مطمئن باش نون حلال لقمه ای مثل تو رو تو کیسه بابا و ننه ات نمیذاره.شکم هات از حرام پر شده.کاریش نمیشه کرد.

عاقبتت بخیر نمیشه.تنور ظلم را داغ کردید آتشش بشما هم خواهد رسید.وعده خداوند در مورد ظالمانی مثل شما محقق خواهد شد.نمیگویم ان شا الله.بلکه مطمئننا حتما محقق خواهد شد.برو به جهنم خائن پست فطرت که تنور ظلم را داغ میکنی.
پاسخ:
اقلیت خاموش رو بنده هم دیدم، البته خیلی از همین اقلیت خاموش خودشون می خواستند شرکت کنند و نتونستند، با ده ها نفرشون سر و کار داشتم و دارم...
در مورد برخی نکات در نظرتون، نظری ندارم، یعنی دارم، ولی بهتره در طول زمان خودتون به اشتباه خودتون پی ببرید. ان شاءالله عمرتون به دنیا باشه و این اتفاقات رو ببینید...

در ضمن، در مسیر تحقق یافتن "تمدن اسلامی" و "اتحاد جماهیر اسلامی"، همه ما هر چند خیلی ضعیف، داریم زمینه سازی اون اتفاق مبارک رو می کنیم، بنده ان شاءالله می گویم و با اینکه ایمان هم دارم، باز به خدا می سپارم این وعده حق را...
شما هم سعی کن بیشتر از اینکه سعی کنید با قدرتی بسیار ناچیز جلوی حرکتی بزرگ بایستید و بیشتر موجبات خنده دیگران رو فراهم کنید، کمی مطالعه کنید...تشکر که حرف گوش می کنید !!!
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
جالب بودن
خدا قوت
پاسخ:
سلام. ممنون از نظر لطف شما...
پیوند های وبلاگ رو فراموش کردی
پاسخ:
سلام. شرمنده، متوجه نمی شم، پیوند ها در زبانه پیوندهاست، در صفحه اول پیوند های خاص هستند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی