یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

نزدیک روز میلاد امام حسین(ع) اسوه و الگوی مقاومت دربرابر نماد ظلم و کفر و ستم است که ترامپ سپاه پاسداران انقلاب را در لیست گروه های تروریستی قرار می دهد.

این موضوع وقتی برای همه دنیا مهم تر می شود که تمام اتفاقات این روزها و ماه ها را کنار هم بگذاریم. از یک سو سپاه عرصه جنگِ به شدت پیچیده نیابتی بر علیه جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به سود جبهه مقاومت پیروز شده، از سوئی دیگر آمریکا با دماغی سوخته و جیبی خالی شده از اشتباهات استراتژیک خود، نیروهای خود را از سوریه به عراق کوچ می دهد تا ایران را از آنجا کنترل کند، از طرفی و بعد از آزاد شدن ویزای تردد کشورهای ایران و عراق، رهبر انقلاب از مسئولین عراقی تلاش برای خروج آمریکا از کشورشان را مطالبه می کند؛ یمن به عنوان دوست ایران توسط پول و نیروی سعودی، و حمایت و سلاح آمریکا جنگ فرسایشی را به سمت شکست طی می کند، سیل کشور را فرا می گیرد و سپاه باز هم در نقش اصلی خود که حمایت خالصانه از مردم در برابر هر تهدیدی است، خوب ظاهر می شود و دولتمردان مذاکره کننده با آمریکا در این میان نمره خوبی نمی گیرند و ...

همه اینها اتاق فکرهای آمریکا را به این نتیجه می رساند که باز هم به ترامپ بی فکر یک اشتباه راهبردی دیگر را تلقین کنند و سپاه را در لیست تروریست های مورد نظر خود قرار دهند. این یعنی آمریکا در پیمودن پله های سقوط حتی یک لحظه هم درنگ نمی کند و دقیقاً طبق خواسته ما در زمینی که معادلاتش را انقلابیگری جمهوری اسلامی - و نه دیپلماسی سیاسیون -  تعیین کرده، بازی می کند.

با چیدن همه معادلات اتفاق افتاده و گرفتن یک بازده کوتاه می توان سقوط استراتژی آمریکایی در منطقه و قوی تر شدن راهبرد جمهوری اسلامی ایران را به عینه مشاهده کرد و اینها یعنی اسرائیل که نقطه مشترکی در ذهن ایران و آمریکا برای نابودی یا بقا هست، به سمت نابودی خواهد رفت...

اسرائیل به سرنوشت محتوم خود نزدیک می شود و تایمر معکوس نابودی خود را دقیقاً رصد می کند. همه کارهایی که برای حفظ این غده سرطانی انجام می گیرد، دست و پا زدن های بیهوده ای است که به فرو رفتن بیشترش در منجلاب نابودی منجر خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی