یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

آقای سفیر اعتراف کنید !

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

این روزها که بوی تخریب از برخی از رسانه‌های خاص بلند است و سعید جلیلی را زیرکانه می‌کوبند؛ لازم شد نکته‌ای را خدمت جناب آقای دکتر ظریف (باور کنید به همین اندازه بی‌ربط!) عرض کنم؛ ایشان که به هر حال موجه‌ترین چهره سیاسی نزدیک به دولت تدبیر؛ و امیدی برای بعد از 1400 تا 1404 هستند و طبیعتا تا شب انتخابات این احساس تکلیف بر ایشان بار خواهد شد، کما اینکه ممکن است خودشان نیز به این نتیجه برسند که جریان اصلاحات نیاز شدیدی به یک منجی دارد تا آبروی هشت‌سال‌رفته را برگرداند!
آقای ظریف عزیز، عطف به بیانات خودتان در کتاب آقای سفیر؛ ای کاش در کتابی دیگر که به زودی منتشر می کنید بر برخی از اعتقادات خودتان در این کتاب خط بطلان می‌کشیدید و به صراحت اعتراف می کردید که مثلاً ادعای مذاکره با آمریکا برای رفع مشکلات کشور اشتباه بود! و این حرفتان پیش از انتخابات سال 92 که «مذاکره با واسطه اروپاییان با آمریکا اشتباه است و ما باید مستقیما با خود آمریکا مذاکره کنیم تا سوءتفاهم ها برطرف شود» را به عنوان دیپلمات مستقیماً‌درگیر در صحنه دیپلماسی کشور و جهان، مجدد و واقع‌بینانه و در عین تجربه ای که کسب شده، رد می کردید!
این روزها که صحبت های مثبت شما در مورد برداشته شدن همه تحریم ها بعد از توافق هسته‌ای و صحبت های منفی سعید جلیلی در مورد توهم بودن این برداشت اشتباه، در رسانه های مجازی دست به دست می شود و درست بودن حرف های دکتر جلیلی کاملا مشخص شده؛ اعتراف شما می تواند تکلیف بسیاری از افرادی را که هنوز شبهه مظلومیت آمریکا را در سر دارند، برای همیشه روشن کند. به عمیق‌تر شدن فهم مردم کشور از آمریکا و خباثت این شیطان بزرگ، کمک کنید و حساب خود را با آنهایی که در قلب‌شان مرض است، جدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی