یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

چشم غربزده‌های داخلی و رقاصان دلار و ریال به دستِ خیابان های تهران روشن؛ نه تنها «مرگ بر آمریکا» را امروز در قلب ایالات متحده آمریکا می‌شنویم، بلکه آتش زدن پرچم راه‌راهِ ستاره‌دار را به وفور و بیشتر از سال های قبل در ینگه‌ی دنیا شاهدیم. الحمدلله در این مورد جوابگوی قیمت پرچم های سوخته نیستیم و خود جناب آمریکای کدخدا باید پاسخگو باشد، اما اینکه مملکتی با آن همه یال و کوپال قرار بود دستِ کلیددار خانه‌ی کدخدا را بگیرد تا مملکتی بسازیم به مهر، عن‌قریب است که به چند قسمت نامساوی تقسیم و تجزیه شود!
حتما کتاب «خاطرات کاخ سفید» یا همان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» را بخوانید؛ جان بولتون هم با آن میزان از فهم و شعور، فهمید که مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو؛ و همچنین نیز مردم انقلابی آمریکا؛ اما هنوز هستند بزرگوارانی در داخل کشورمان، که منتظر رای آوردن «جو بایدن» یا به قول آقای ترامپ! «جوی خواب‌آلود» هستند!
شکر خدا مردم ما فهمیده‌اند؛ مثل مردم آمریکا که امروز و کم‌کم برای یک اتفاق بزرگ آماده می‌شوند؛ اما سیاستمداران و «کلیدداران خانه‌ی خدا و خانه‌ی کدخدا» هنوز هم که هنوز است اندر خم یک کوچه‌ی بصیرت مانده‌اند! برای شفای قلب‌ها و مغزها دعا کنیم!



پ‌ن یک: کتاب خاطرات جان بولتون را امروز تمام کردم؛ یادتان باشد برخی از جاهای کتاب را، یا اکثر آن را باید به اجمال و تندخوانی طی کنید وگرنه از حرف‌های - می‌گویند خاله‌زنکی و - خسته‌کننده جان بولتون در مورد مسائل مختلف خسته می‌شوید!

پ‌ن دو: عکسی که گذاشتم مال یکی از صفحات متنِ کامل کتاب هست از نشر امیرکبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی