یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

اینستاگرام انگار در حرکت جدید خود #سلام_فرمانده را مسدود کرده و از این به بعد هم برخورد می‌کند. طبیعتاً هم باید منتظر این حرکت از مدیریان نرم‌افزار اسرائیلی می‌بودیم، که مگر غیر از این هم انتظاری می‌توان داشت؟!

اما از همه آنهایی که دست‌شان برای برخورد با این جریان کثیف دیکتاتوری رسانه باز است و در نهادهای بالادستی توان کوبیدن جبهه رسانه‌ای صهیونیزم را دارند و این کار را نمی‌کنند این انتظار نمی‌رود؛ اینکه به همه داشته‌های اعتقادی و ملی ما که امروزه مورد قبول هر انسانی در این کشور است حمله می‌شود، اما به خاطر منافع بسیار قلیلی که در این پایگاه شیطانی نصیبشان می‌شود حاضر به برخورد نیستند!

آدم را یاد آن لطیفه‌ی سخیف می‌اندازد که دور مردی را خط کشیدند و به او گفتند حق بیرون آمدن از آن خط را ندارد و به ناموسش تجاوز کردند! بعدش به او گفتند که ای بی غیرت چرا کاری نکردی؟! گفت حواسشان که به کارشان بود قدمی از خط بیرون گذاشتم که نفهمیدند!

این قدر منفعل و بی چاره و بدبخت؟! این قدر محافظه کار و منفعت طلب؟! یکی برود جانش را جلوی گلوله بگذارد که ما در آسایش باشیم و ما به سانسور وحشتناک او در نرم‌افزار یهودی هیچ واکنشی نشان ندهیم؟!

کاش مثل امام خمینی بودیم که با همان اعلامیه و نوار کاستی که با ان هم شدیداً برخورد می‌شد، به جنگ تاج و تخت و امپراطوری شیطان با آن همه رسانه و یال و کوپال رفت و نهراسید؛ اما خدا همه دنیا را رسانه‌ی او کرد و پوزه همه جبهه غرب را زد. 

ترس مسئول ایرانی از نبود اینستاگرام و توئیتر را باید از بین برد! این ترس مملکت را در حوزه فضای مجازی بیچاره کرده!!!

۰۱/۰۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی