یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

دانشگاه شریف، اغتشاش در شریف، بی شرف ها در شریفاغتشاشات، این بار وارد فضای دانشگاه شد و طبیعتاً خیلی از ما و شما صحنه های فحاشی بی‌شرف‌هایی را دیدیم که در لباس دانشجوی شریف! بلندگوی براندازان نظام شدند.

بر همه ما مثل روز روشن است که ادای انقلاب 57 را درآوردن در کشوری که بزرگترین انقلاب مردمی جهان را شکل داده، یک طنز سیاه و تلخ است که برخی آن را خیلی جدی گرفته اند!

طبیعتاً خارج بودن سناریو نویس های این اغتشاشات از کشور و نداشتن تحلیلی درست از جامعه ایرانی، از علل ایجاد ضررها و خسارات زیاد در این روزها بوده. خساراتی که حتما و حتماً به طرف خارجی و غربی و همچنین نیروهای نفوذی و میدانی آنها بسیار بیشتر از جمهوری اسلامی بوده است! چه، ضررهای اقتصادی را می توان جبران کرد اما جبران از دست دادن نیروهای کارکشته و نفوذی و آموزش دیده سرویس های امنیتی غربی که به دست سربازان گمنام امام زمان گرفتار شده اند به همین راحتی ها ممکن نیست!

قطعاً از میان جوّی که بی‌شرف‌ها ایجاد کرده اند نباید انتظار دیدن زیبایی داشته باشیم! اما بخواهیم یا نخواهیم باید باور کنیم که این اغتشاشات دوره ای که خیال خامی از طرف های غربی و صهیونیستی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یک پالایش اساسی در کشور است از نکبت‌های زالو صفتی که خون جامعه را می‌مکند!

باور کنیم که آن دانشجونمایی که ادای براندازان را در می اورد، دارای پرونده ای شده که دستش را در آینده از نقاط حساس نظام دور خواهد کرد. این یعنی سوختن مهره های نفوذی که بدجایی خرج شده اند! و مثل برخی تا مسئولیت های مهم کشور پیش نرفته اند... 

۰۱/۰۷/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی