یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

نوه رضاقلدر و کمپین «من وکالت می‌دهم»

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

به تازگی کمپینی تشکیل شده به اسم «من وکالت می دهم» که به نوعی نوه رضاقلدر را محور اصلی حاکمیت بعد از انقلاب اسلامی کرده اند. حامیِ این توهم کودکانه البته به‌ظاهر آدم‌بزرگ‌هایی هستند که قبلاً در کشور از بیت المال نان و نوایی داشتند و یکی از برکات اغتشاشات اخیر، فرار آنها از مملکت بود!

شاید کسانی مثل کرمی و کریمی بهتر است خودشان را در مورد شخصیت شاخصی! مثل نوه رضا قلدر به نفهمی بزنند، چون به هر حال آب و نانشان از این نفهمیدن تامین می شود؛ اما من و توی ایرانی که برایمان سربلندی این کشور مهم است، دانستن و شناختن پیشینه، خلقیات، روحیات و گرایشات نوه رضا قلدر مهم است!

پیشنهاد من به همه دوستانی که این متن را مطالعه می کنند، خواندن کتاب بسیار خوب «پس از سقوط» نوشته رئیس دفتر سابق فرح پهلوی و رفیق گرمابه و گلستان نوه رضا قلدر، آقای احمدعلی مسعودانصاری است. رفاقتی که به خاطر مشکلات مالی پیش آمده بین احمدعلی و نوه رضا قلدر به کدورت انجامید و نتیجه آن، کتاب افشاگرانه پس از سقوط بود.

کتاب های زیادی در موضوع تاریخ معاصر و مخصوصا خاطرات پهلوی ها خواندم که دو کتاب را بیشتر از همه پیشنهاد می کنم، دوم کتاب پس از سقوط و اول کتاب خاطرات فردوست را...

بخوانید و نسبت به تاریخ 57 ساله عجیب و غریب پهلوی ها از زبان خودشان، وابستگانشان و پیوستگانشان اطلاعات خوبی کسب کنید!

۰۱/۱۰/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی