یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

حالا منافقین که آدم نیستن و اصلاً نوشتن دو کلمه که خودش مقدس هست و ارزشمند، راجع به این موجودات بدتر از حیوان وقت‌تلف کردنه! اما حیفم اومد این کتابی که تازگی خوندم رو معرفی نکنم. به نظرم یکی از مهمترین منابع مطالعاتی ما درباره جریان مخالفین نظام و براندازان هست که میتونه توی مسائل مختلفی درباره نظام اسلامی و دشمنانش بهمون کمک کنه...

کتاب «از تهران تا تیرانا» خاطرات آقای مسعود خدابنده هست که سرتیم محافظین مسعود و مریم رجوی بوده. ایشون از این گروه بریده و توی اروپا دست به افشاگری هایی زده اما این کتاب شاید تنها منبع مطالعاتی از ایشون به زبان فارسی باشه.

بخش کوچکی از کتاب رو نمونه بخونید:


عزل قائم مقام رهبری

«مجاهدین در سطح خودشان و سرویس های غربی نیز در سطح خودشان روی خصوصیات و نقاط قوت و ضعف آیت الله منتظری (به عنوان رهبر آینده نظام) کار کرده بودند. عزل ٱیت الله منتظری از جانشینی رهبری، بسیاری از تحلیل ها و برنامه های سرویس های غربی و نیز مجاهدین خلق را بر هم زد. این موضوع برای دستگاه های اطلاعاتی متخاصم اصلا ضربه کوچکی نبود.»

 ... «مطمئنم حملاتی را که از ساعات اولیه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری، علیه ایشان سازمان دهی کردند، هرگز علیه منتظری صورت نمی دادند.»

۰۱/۱۱/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی