یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

روزی که علی علیه السلام را در صفین تنها گذاشتند و روزی که شمشیر بر فرق او زدند، می توانست ریشه اسلام حقیقی و ناب محمدی کنده شود! روزی که امام حسن علیه السلام را در نخیله تنها گذاشتند و از 12 هزار سرباز آماده به رزم، هشت هزار نفر را با پول خریدند و نهایتاً بعد از ترور ناموفق امام مجتبی کار به سازش اجباری با معاویه رسید، می توانست ریشه اسلام محمدی کنده شود! روزی که همه دین را در بیابانی زیر سم اسبان کوبیدند و سرها بریدند و باقیمانده خانواده رسالت را به اسارت بردند، می توانست ریشه دین کنده شود! روزی که تنها بازمانده را به اسارت بردند و بعد از آن به شدت محدود کردند، تا جایی که امام معصومی که می تواند دنیا را مدیریت کند، فقط با زبان دعا و نیایش هدایت می کرد، می توانست دینی به نام اسلام بر جا نماند!

همین را تعمیم دهید به همه تلاش های عجیب و غریب دشمنان دین برای کوبیدن و از یاد بردن دین اسلام و شیعه محمدی! همه تلاش هایی که جلوی مدیریت امام معصوم بر جامعه را گرفت. ولی کار به جایی رسیده که بعد از 1400 سال حاکمیت قدرتمند بر اساس همین دین در کشور ایران تشکیل شده و تا جایی پیش رفته که بعد از شکست دادن مداوم دشمنانش، قدرت یک منطقه هم شده و کسی جرأت ندارد به آن چپ نگاه کند...

بله...

حالا با چند مورد کشف حجاب و عربده خیابانی و سر بریدن و رذالت می خواهند با این دین مقابله کنند؟! کاش کمی حافظه تاریخی داشتند احمق‌ها!

#عجب_حماقتی

۰۱/۱۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی