یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

و اگر پشت بچه‌های فلسطین خالی نشود!

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ

هوایی، زمینی، دریایی...

توی این سه محور به دشمن حمله می کنند؛ با جنگنده، تانک و نفربر، زیردریایی و ناو ...

هر چه دشمن بزرگتر و قوی تر باشد البته باید این محورها را تقویت کرد تا بشود بر او چیره شد و شاید با وجود همه تجهیزات نشود که چیره شد!

رفقای فلسطینی اما این دور روز همه قواعد جنگی را لوله کرده‌اند، پیچیده‌اند توی دستمال و گذاشته‌اند سر طاقچه دنیا و دارند مثل مرد با شیوه‌های جدید می‌جنگند!

با پاراگلایدر از هوا، پیاده و موتوری از زمین و با قایق های پیزوری از دریا و علاوه بر آن در محور چهارم و زیرزمینی رفته اند سراغ دزدهای خاک، غاصبانِ سرزمین! با همین سلاح‌های ساده که توله‌های صهیونیستی برای اسباب‌بازی بچه‌هاشان هم استفاده نمی‌کردند!

اما نتایج درخشان این ضفرمندی برای همین دو روز هم قابل تحسین است؛ دیواره قدرتمند حائل که میلیاردها دلار خرجش شده بود پاره شد، دریای‌شان را نه این بار عصای موسای کلیم که قایق‌ها شکافتند و آسمان آهنین‌شان مثل دفتر بچه‌های زیر شش سال، هزاران بار خط‌کشی شد و این بدبخت‌ها نتوانستند یک جلسه مدیریت بحران با چهارتا مسئول خودشان برقرار کنند، آن هم از ترس...

رزمندگان این جنگ البته همین بچه‌های چندین سالْ تحت محاصره‌ی غزه هستند که هیچ کس هوایشان را نداشت. حالا اما بخش زیادی از سرزمین‌های اشغالی را پس گرفته‌اند و اگر قرآن به نیزه‌کن‌های یهودی‌صفت بگذارند، شمشیرشان تا بیخ گلوی فرعونِ بنی‌النضیر و اهل خیبر خواهد رسید و حتی کار تمام هم خواهد شد ان‌شاءالله...

 

ای کاش با شما بودیم در این طوفان الاقصی و نبرد سرنوشت ساز...

۰۲/۰۷/۱۶ موافقین ۴ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی