یادداشت‌های احمد کریمی

یادداشت‌های احمد کریمی

در آن سوی خیال، باغیست زیبا و رویایی، که با همه وجودم، اشتیاق رسیدن به آن را، در خود فریاد می‌زنم...!!!

"اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک"

بایگانی

پروتکل‌های دانشوارن صهیونیست را بخوانید

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۵۴ ق.ظ

این روزها که اسرائیل و صهیونیزم جهانی یک‌تنه دارد مرزهای بی‌شرفی و رذالت را جا به جا می‌کند و تاریخ دارد شرمنده می‌شود از ثبت وقایعی که این مدت اتفاق می‌افتد! حتماً کمی در مورد صهیونیست‌ها و مبنای فکری، اعتقادات و انگیزه‌ها و  تفکراتِ پیرامونی انها مطالعه کنید!

طبیعتاً در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز به خلوص بیشتر، برای یک اتفاق بزرگ نزدیک می‌شود؛ و این از زبان معصوم علیه السلام است که در آخرالزمان غربال می‌شوید و آزمایش‌ها و امتحانات سخت شما را در بر خواهد گرفت!

شناخت و معرفت نسبت به موقعیتی که در آن هستیم، نیازِ بیشترِ به مطالعه را نشان می‌دهد. ما چقدر به دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم و نسبت به جریاناتِ جاری و ساری در آن واقفیم؟!

از کتاب‌هایی که این روزها باید دنبالش باشید، بخوانید و روی آن تامل کنید، همین کتابِ «پروتکل‌های دانشوارن صهیونیسم» است؛ کتابی که 24 ماده‌ی ثبت شده توسط صهیونیزم برای مدیریت و پادشاهی بر جهان را در خود دارد و نشان می‌دهد این موجوداتِ بدتر از حیوان، چه فکرهایی که برای سلطنتِ جهانی خود نکرده‌اند!

البته پروتکل‌های 24 گانه بخشی از این کتابِ تحلیلی است، اگر حوصله خواندن این چند صد صفحه را ندارید، حتماً آن بخشِ پروتکل‌ها را که کم‌حجم است، بخوانید. اینها، دستورالعمل‌های بسیار دقیق و خاصی هستند که دانشمندانِ صهیونیست، ده ها سال قبل برای مدیریت بر جهان نوشته‌اند و همه تلاش‌شان را کرده‌اند تا مو به مو اجرا کنند! هر چند این روندِ لجن را، نیروهای مقاومتِ حماس و غزه، ناجور به هم زده‌اند...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی